Webquest: My e-story

 

Webquest: My e-story



Wprowadzenie: Witajcie w projekcie internetowym. Podczas wykonywania zadań wykorzystamy elementy storytellingu  do powtórzenia poznanych struktur gramatycznych: 

  • present simple 
  • present continuous, 
  • past simple, 
  • future simple  
  • stopniowania przymiotników. 
Niniejszy webquest będzie formą utrwalenia wiadomości z całego roku szkolnego.

Zadanie: 
Odwiedź wskazane strony Internetowe i stwórz własny cyfrowy komiks. Nie narzucam długości Twojej historii. Może mieć trzy strony lub dziesięć to zależy tylko od Ciebie.  Musi mieć tytuł oraz przedstawiać jakąś fabułę/ historię:  początek, rozwinięcie oraz koniec. Całość musi być napisana w języku angielskim i odesłana do nauczyciela przez chat na MS TEAMS. 


Motyw który musi się pojawić to: MIASTO


Wykorzystaj poniższe narzędzia i aplikacje. Twój komiks będzie zawierał tekst w formie chmurek " bubbles" oraz narrację zapisaną w  " meme text" . Możesz wklejać lub wpisywać zdania i tworzyć kilka tekstów. 


Strony i źródła:

słownik internetowy DIKI https://www.diki.pl/ 

aplikacja w której stworzysz komiks : https://www.toonytool.com/

Gdy dodajesz test w chmurkach kliknij dwa razy na tło wybranej chmurki " double click" i wpisz tekst w edytorze

możesz dodać własne grafiki "use your own" które masz zapisane na komputerze. Możesz znaleźć dodatkowe grafiki na poniższych stronach:

Darmowe grafiki :
https://unsplash.com/
https://pixabay.com/pl/

Poniżej znajduje się przykładowa praca wykonana z wykorzystaniem tonytools i słownika diki :-)

https://issuu.com/academia.lingua/docs/my_tonytool_story

Termin: miesiąc od pojawienia się zadania w zasobach

Have fun :-)
Magdalena Zawadzka



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Projekty etwinning

WebQuest

E-kids speak English!